loading...
وبلاگ تفریحی لرد چت
علیرضا بازدید : 16 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)

تا کنون اخبار و شایعات زیادی در رابطه با گوشی افسانه ای سرفس فون منتشر شده است و تقریبا تمام منابع در منحصر به فرد بودن این دستگاه هم نظر بوده اند. چند روز قبل نیز ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، در مصاحبه ای اعلام کرده بود که آن ها قصد دارند در بخش موبایل دنباله روی سایر شرکت ها نباشند و تعریف جدیدی را ارائه کنند. اکنون شایعات جدید دیگری در رابطه با سرفس فون منتشر شده که مشخصات و زمان عرضه ی احتمالی آن را نشان می دهد. با وینفون همراه باشید.

علیرضا بازدید : 7 سه شنبه 09 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش مشرق، پس از انتشار گسترده خبر فیلتر شدن بازی «کلش آو کلنز» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، کانال رسمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تلگرام به نقل از مدیرعامل بنیاد به این خبر واکنش نشان داد.

در متن کوتاه درج شده در این کانال رسمی آمده است: «مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در رابطه با فیلتر شدن کلش آو کلنز، این مشکل را اخلال در شبکه اینترنت خواند و از رفع شدن آن در آینده نزدیک خبر داد.»

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای چند هفته پیش گزارش ویژه‌ای را درباره بازی «کلش آو کلنز» به عنوان یکی از پدیده‌های تجاری بازار بازی‌های رایانه‌ای ایران با عنوان «منفور محبوب» منتشر کرده بود.

علیرضا بازدید : 15 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)
نا گفته هایی ازدواج آزاده نامداری از زبان خودش!

 

ناگفته هایی از ازدواج آزاده نامداری,ناگفته هایی از زندگی آزاده نامداری,آزاده نامداری,ناگفته هایی از آزاده نامداری,آزاده نامداری,ناگفته ی از ازدواج ازاده نمامداری,آزاده نامداری,ازدواج ازاده نامداری,آزاداه نامداری,ماجرای ازادواج آزاده نامداری,دلیل طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی,

 

به نظرم کسانی که به هر دلیل از من خوششان نمی‌آید سوژه‌ای پیدا کردند و رهایش هم نمی‌کنند، به نظرم این مساله از جایی مدیریت می‌شود.

اخبار,اخبار فرهنگی,ناگفته های آزاده نامداری از ازدواجش...

علیرضا بازدید : 16 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

حس لمس یا حس لامسه از حواس پنج گانه انسان است. گرچه از میان این پنچ حس اصلی، حس بینایی شاید پیچیده ترین و مهمترین آنها باشد ولی حس لامسه از اساسی ترین آنها است. حس لامسه ارتباط انسان را در تماس با محیط خارج مهیا میکند. به توسط همین حس است که ما میتوانیم اجسام را شناسایی کنیم. میتوانیم شکل آنها، دمای آنها، سختی یا نرمی، زبری یا لطافت و بسیاری دیگر از خصوصیات اجسام را شناسایی کنیم.

به ادامه مطلب بروید..

علیرضا بازدید : 16 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)
  1. چهار قاشق غذا خوری از سس گوجه فرنگی دارای همان مقدار مواد مغذی است که داخل یک گوجه فرنگی رسیده وجود دارد.
  2. جویدن آدامس در حین پیاز پوست کندن ، باعث می شود که اشک از چشمان جاری نشود.
  3. هر ساعت خراب یا خوابیده ، دست کم روزی دو مرتبه زمان را درست نشان می دهد.
  4. ۹۶درصد از وزن خیار را آب تشکیل می دهد.
  5. مخترع صندلی الکتریکی یک دندانپزشک بوده است.

    به ادامه مطلب بروید.. 
علیرضا بازدید : 19 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)

فیلم تاریخی خروج؛ خدایان و شاه ها (Exodus: Gods and Kings) ساخته ریدلی اسکات که بازسازی روایت خروج حضرت موسی از مصر است، از برنامه اکران در سینماهای مصر و مراکش لغو شده است.

 

علیرضا بازدید : 16 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

آشنایی با 10 پدیده عجیب اقیانوسی + تصاویر
انسان در مواجه با اقیانوس دستخوش دو نوع احساس متفاوت می‌گردد. یا شدیدا دلبسته آن شده و لب به تحسینش می‌گشاید و یا احساسی از ترس سکوت پیشه می‌کند. شاید این مسئله چندان هم غیرقابل پیش بینی نباشد چرا که پدیده‌های غیر قابل باوری در این پهنه آبی رخ می‌دهند که به نظر می‌‌رسد ریشه در اموری مرموز، خارق‌العاده و عجیب دارند.
 

علیرضا بازدید : 16 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)
ماجرای تکان دهنده نامه حاج قاسم سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا
(این اتفاق بعد از نامه اول و تهدید آمیز اوباما به امام خامنه ای(حفظه الله) اتفاق افتاده است)
http://moasher.persiangig.com/image/1390/ghasem.jpg

 



سازمان ادارای پنتاگون از 7 لایه حفاظتی تشکیل شده است که از این میان 4 لایه به طور خاص مربوط به کنترل ارتباطات با شخص وزیر دفاع یا رییس پنتاگون میباشد.
کمی بعد از نامه اوباما نامه ای از تمام این لایه های امنیتی ، اطلاعاتی و حفاطتی عبور کرده و مستقیم ، روی میز کار وزیر دفاع یعنی لئون پانتا قرار میگیرد.

ظاهر ساده ی نامه که هیچ آرمی از سازمان های مرتبط با پنتاگون در آن به چشم نمیخورد توجه وزیر را جلب کرده و وی آن را از روی میز برمیدارد ... با باز کردن نامه و خواندن آن عرق سردی بر چهره ی پانتا مینشیند !



یک نامه با سربرگ رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ... نامه حاوی عبارتی بود که قطعا برای رییس پنتاگون با آن عظمت حفاظتی باورکردنی نبود ! 
اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد "

امضا : قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران
علیرضا بازدید : 6 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

خاموش شدن فیسبوک به مدت یکهفته از اول ماه ژانویه 2015
مارک زاکربرگ موسس فیسبوک گفته است که این عمل بخاطر انجام نگهداری استاندرد انجام خواهد شد که از اول ژانویه 2015 تا 8 ژانویه هیچ کاربر فیسبوک نمیتواند که به فیسبوک خود وارد شود.
Mark Zuckerberg, Facebook founder and CEO, has announced that
the social media giant will experience a week-long shutdown, due to فbeing performed on the site. Starting at midnight PST on January 1, 2015, users will not be able to login to their Facebook accounts for seven full days. Access to Facebook will be restored to the public on January 8, 2015, at midnight PST

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 5,886